Oplossingsgericht overleggen
Oplossingsgericht overleggen Welke actie onderneem jij als elke suggestie in het team stuit op meer problemen en belemmeringen? Hoe reageer je als bij tegenslagen iedereen naar elkaar kijkt voor schuld en oplossingen? De training Oplossingsgericht vergaderen wordt momenteel volledig herzien om dichter bij de praktijk van de deelnemers te komen Inschrijven Naam * E-mail * Telefoon * Stad… DetailsSamenwerken en motiveren
Samenwerken en motiveren in onzekere tijden Welke gesprekken en overleggen heb jij met je team als in onzekere tijden meer wordt gemopperd en de lontjes korter zijn? Wat doe je als bij tegenslagen iedereen een ander de schuld geeft? De training Samenwerken en motiveren in onzekere tijden wordt momenteel volledig herzien om dichter bij de praktijk van… DetailsOvertuigen en Instrueren
Overtuigen en instrueren zonder te concurreren Hoe ga je om met een medewerker, die in een nieuwe positie zit, op afstand blijft en de resultaten niet voldoen? Wat is je reactie als iemand blijft beredeneren waarom iets op een andere manier zou moeten? In de training Overtuigen en instrueren zonder te concurreren leer je jouw voorstellen of meningen… DetailsEffectief communiceren
Effectief communiceren De training Effectief communiceren wordt momenteel volledig herzien om dichter bij de praktijk van de deelnemers te komen Inschrijven Naam * E-mail * Telefoon * Stad Bedrijf Boodschap Inschrijvenwis Datum: nader te bepalen Plaats: meerdere locaties Trainer: Dorothy van der Laan Deelnemers: minimaal 6, maximaal 10 personen Prijs: €380 (excl. btw) Meer informatie over de… DetailsSlecht nieuws gesprekken
Slecht nieuws gesprekken: slecht nieuws goed brengen Hoe vertel je je team dat er een kostenbesparing doorgevoerd moet worden? Wat doe je als je iemand moet ontslaan uit je team? In de training Slecht nieuws gesprekken leer je de boodschap duidelijk over te brengen zonder om de hete brei heen te draaien. We gebruiken gevoelsvragen en technieken… DetailsNee zeggen zonder pijn
Nee zeggen zonder pijn! Hoe zeg je nee tegen een veeleisende baas zonder de relatie te verstoren? Wat doe je als een teamlid vakantie aanvraagt in een periode waarin het niet past? In de training Nee zeggen zonder pijn ontdekken we de verschillen tussen sub-assertief, agressief en assertief gedrag. We geven je inzicht in en laten je ervaren… DetailsOmgaan met weerstand en emotie
Weerstand en emoties zijn kansen! Wat doe je als teamleden reageren met ‘daar gaan we weer, het moet weer eens anders’ bij de invoering van een nieuwe procedure of ander systeem? Hoe ga je om met de reacties die ontstaan als er gereorganiseerd gaat worden? In de training Omgaan met weerstand en emoties onderzoeken we de verschillen… DetailsAanspreken van teamleden
Vriendelijk aanspreken zonder conflict! Hoe spreek je een teamlid effectief aan als hij/zij weer niet de veiligheidsprocedure opvolgt? Wat doe je als iemand vaak te laat of soms helemaal niet op komt dagen voor overleggen? In de training Vriendelijk aanspreken zonder conflict leer je effectief in te grijpen wanneer mensen afwijken van procedures, omgangsvormen of andere afspraken.… DetailsEffectief vergaderen
Loop jij ook vaak weg uit een vergadering met het gevoel dat er niets is bereikt? Of lopen jouw vergaderingen vaak uit en worden agendapunten afgeraffeld?
Details